A Reed Creek malom
A Dawgs csapata felkeresi a Reed Creek malmot a virginiai Wytheville-ben. Néhány szállítószalag és egy töltőgarat kelti fel a figyelmüket. Mike egy konzolt készít az unokaöccsének.