Rebrowra mély benyomást tesznek Dobosz bizonyítékai. Kapcsolatba próbál lépni Wiśniakkal, és Ukrajnába indul. Dobosz többet tud meg Alsáról, és arról, mi az igazi oka annak, hogy Lengyelországba jött.