A szerkesztője megkéri Carrie-t, hogy írja át reményteljesebbé az új könyvét. Miranda megpróbálja felmelegíteni a románcát Steve-vel, Charlotte pedig bosszankodik, mert Harry nem tartja tiszteletben azt, ami számára szent... a teniszt.