Apa most már anya
Zach meglepő dolgot fed fel magáról Ari előtt, ezzel őt és Jazzt is megdöbbenti. Ari, most, hogy karácsonyra hazajött, bátorítja Jazzt, hogy tartson vele egy karaokepartira.