Mikor egy Nicótól érkezett rejtélyes üzenet összezavarja Kimberlyt, Leighton meghívja a női központot a testvére bulijára. Belát kellemetlen élmény éri egy szerkesztővel, Whitney pedig egy nyomozási következményeivel próbál megbirkózni.