A Kelet Új Boszorkája
Dorothy és barátai a füves bowling ózföldei változatával töltik a napot. A kellemes napot azonban megzavarja Melinda, a Morcos és furcsa társa, Sassy, akik úgy döntenek, felfordulást okoznak Mumpicföldön.