A Doom Patrol új vezetőt választ és újjáalakul. Rita egy furcsa meghívást kap karrierjének áttekintésére. Míg Keeg és Kay távolléte miatt Larry és Jane céltalannak érzi magát, Vic megpróbálja újra felvenni a kapcsolatot régi csapatával.