Seth Bullock otthagyja békebírói állását Montanában, hogy új foglalkozásba vágjon bele: szerszámboltot akar nyitni a dél-dakotai Deadwoodban, egy burjánzó, törvényt nem ismerő, aranybányász városban az indiánok területén.