Gondok a Paradicsomban
Riley és Kyle a hondurasi dzsungel legmélyén járnak. Az özönvízszerű esőzések, kegyetlen szélviharok és rohamosan csökkenő hőmérsékletek miatt kétséges, kibírják-e a 21 napot.