Egyedül a dzsungelben
Gary Golding túlélőbajnok a belize-i dzsungelben próbál meg életben maradni. Összebarátkozik egy Timmy nevű teknőssel, de egy fertőzés veszélybe sodorja a feladat teljesítését.