Denevér Kitty
A helyi mosodában Csoda Kitty megtalálja Batman álruháját. A lehetőségtől megrészegülve magára ölti Batman alakját, és harcba száll a bűn ellen. Ám miután Frown mester bekeményít, szüksége van a barátaira, akik Robinnak öltözve sietnek a segítségére.