Clarence becsajozik
Clarence randira készül osztálytársával, Ashleyvel, de rájön, hogy semmit sem tud arról, milyen, ha az embernek barátnője van. Sumo és Jeff segítségét kéri hát, hogy igazi úriembert faragjanak belőle a közelgő randevúra.