Ebben az őszinte és megalkuvást nem tűrő vígjátékban Paul és Ally teljes állássalrel, idősödő szülőkkel, jelzáloggal, a kapcsolatukban bekövetkező zűrzavarokkal, valamint kisgyermekeik, Luke és Ava nevelésének nem irigylendő kihívásaival bajlódnak.