Kirt (valószínűleg) kutat valami után. Indigo boltos biznisze nem hoz eleget. Honeybear és Ash fejest ugrik a dologba. Camille elkapja a flow-t. A Winterbowl bukó, Janay pedig nem az új fiú miatt jött.