Őszintén: „Ha apa nemet mond?"
Colin a bizalom helyreállításán dolgozik. Allen és Julie aggódik Baylen súlyosbodó tikkelése miatt, és azon tűnődnek, hogy a DBS-kezelés segíthetne-e.