Holttest a Bowden Roadon
A 20 éves Stephanie Shea Graham holttestét egy elhagyatott úton találják meg. A nyomozók mindenkit kihallgatnak, aki közel állt hozzá. A gyilkos személye mindenkit megdöbbent.