Az alaszkai Loch Ness-i szörny
Egy kriptozoológus megvizsgál egy tengeri szörnyről szóló jelentést Alaszkában. Áttekinti a szemtanúk beszámolóit, és megvizsgálja a korábban még nem látott videó-bizonyítékot.