Lollipops and Gumdrops Szépségverseny
MaKenzie igazi sztár, de kemény ellenfelekkel küzd. Kaylie és Brooke testvérek, de itt van Hailey is, akit egy nőimitátor készített fel. A fődíj egy egyedi játszóház.