Egy fiatal, Beverly Hills-i tenisztehetség és egy chicagói elit baseball játékos küzd meg az egyetemi sportélet kihívásaival, miközben szabad, fiatal felnőttként próbálják kezelni a jó, a rossz és a szexi hétköznapokat a nagy presztízsű egyetemen.