A kis királynő
Alice a nyaralásból egy nagy kagylót hoz ajándékba Lewisnak. A királynő szemet vet rá, ezért Alice azt füllenti, hogy az az ő koronája, vagyis ő is királynő. Így viszont királynő-képzésben kell részesülnie, ami nem jól sül el...