Sheldon rosszul érzi magát, amikor Proton professzor Leonardtől kér tanácsot helyette, és úgy áll bosszút, hogy összebarátkozik egy másik tudós műsorvezetővel, Bill Nye-jal. Raj dühös Howardra, amiért betolakodott a lányokkal töltött estéjébe.