Miközben Sheldon kiegyenlíti a számlát ellenségével, Wil Wheatonnal a Star Trek: Az új nemzedékből, Howard Leonardnak könyörög, hogy kérje meg Pennyt, hogy hozza össze az egyik barátnőjével.