Leonard mindent megtesz, hogy segítsen biztosítani a tökéletes esküvői helyszínt Sheldon és Amy számára. Howardnak és Bernadette-nek nehéz eldöntenie, melyikük maradjon otthon a gyerekekkel, és ki menjen vissza dolgozni.