Szakíts, ha bírsz
Brooke és Gary kétévi együttélés után már ki nem állhatják egymást, és háborújukból lassan az összes ismerős, barát, sőt, idegen kiveszi a részét.
Brooke és Gary története ott kezdődik, ahol a legtöbb mese véget ér: a szerelmesek egymásé lesznek, és boldogan néznek a közös jövő elé. Kétévi együttélés után azonban már ki nem állhatják egymást, elkerülhetetlen a szakítás.