A randiguru
Alex „Hitch" Hitchens afféle randitanácsadó, aki némi díjazás ellenében már számos férfinak segített meghódítani álmai asszonyát. Legújabb kuncsaftja Albert, aki fülig szerelmes egy hírességbe, a gyönyörűséges Allegra Cole-ba.