Régi bűnök árnyéka: A William Coit-történet
Ez a történet valós eseményeken alapul, amiben egy férfi választani kényszerül édesanyja szeretete és az igazság keresése között. William Coit Jr. ki akarja deríteni az igazságot apja huszonkét évvel ezelőtti meggyilkolásáról.