Pókember: Hazatérés
Miután új tapasztalatokat szerzett a Bosszúállók oldalán Peter Parker visszatér, hogy hazai terepen is kipróbálja azokat. Otthon May néni, és az új mentora, Tony Stark várja. Hamarosan új, mindennél veszélyesebb ellenség tűnik fel színen.