Második kör
Egy olyan világban, ahol a szülés államilag szabályozott, egy pár engedélyt kér a gyermekvállalásra. Túljutottak a folyamat első fordulóján.
Egy olyan világban, ahol a szülés államilag szabályozott, egy pár engedélyt kér a gyermekvállalásra. Túljutottak a folyamat első fordulóján – de fogalmuk sincs, mi vár rájuk a második körben.