Tantrum
Ez Károly életének legrosszabb napja. A nyomorúságát elindító dominóeffektus már rég mozgásba lendült, ezért most egy dühös monológba kezd.
Ez Károly életének legrosszabb napja. A nyomorúságát elindító dominóeffektus már évtizedekkel ezelőtt mozgásba lendült, ezért most egy dühös monológba kezd, melynek során minden lépést számba vesz, ami eddig a napig elvezette.