Kung Fu Panda: Az őrjöngő ötös titka
Po pandára Shifu legnagyobb próbatétele vár. Vipera, Tigris, Majom, Daru és Sáska segítségével végre napvilágra kerülnek az Őrjöngő Ötös titkai.