Külön falka
Amikor a 12 éves Niki megtudja, hogy apja kiszabadult a börtönből, és a városban van, nem engedelmeskedik nagyanyjának, és titokban találkozik vele.
Amikor a 12 éves Niki megtudja, hogy apja a városban van, miután kiszabadult a börtönből, nem engedelmeskedik nagyanyjának, és titokban találkozik vele. Tibor kénytelen szembenézni a múltjával és az apasággal járó felelősséggel.