Kétbalkezesek: Barkács gondok
Pat és Mat visszatért! Milyen csapdát készítsenek az almatolvajnak, és milyen autómosót építsenek az autójukhoz? Nem létezik elég nagy kihívás vagy olyan probléma, ami akadályt jelentene a két ezermester számára.