Hemingway és Gellhorn
A film a 20. század egyik legnagyobb szerelmi történetét dolgozza fel: az író, Ernest Hemingway és a haditudósító, Martha Gellhorn kapcsolatát.
A film a 20. század egyik legnagyobb szerelmi történetét dolgozza fel: az irodalmi óriás, Ernest Hemingway és az úttörő haditudósító, Martha Gellhorn kapcsolatát.