Charlie angyalai
Natalie, Dylan és Alex, a három detektívlány John Bosley irányításával végzi áldásos tevékenységét. Ezúttal Eric Knox után nyomoznak, a szoftverfejlesztő cég tulajdonosát ugyanis elrabolták az irodájából, hogy megszerezzék az új programját.