Az 50 első randi
Egy unatkozó playboy belehabarodik egy csinos, humoros és elragadó lányba, akiről kiderül, hogy egy baleset miatt megsérült a rövid távú memóriája.
Henry Hawaii-on éli az unatkozó playboyok édes életét. Egyik reggel azonban találkozik a csinos Lucyval, akinek remek a humora, bájos a mosolya, és palacsintájából épp meseházat épít a tányérján. Egyszóval teljesen belehabarodik a lányba.