Amerika inkognitóban: Van-e élet a halál után? (HBO)
Pszichológus szakértők, médiumok és hétköznapi emberek vitatkoznak az élet, a halál és a túlvilág ellentmondásos kérdéséről ebben a dokumentumfilmben, amelynek házigazdája Linda Ellerbee.