Szép az élet (HBO)
Két évvel fia tragikus halála után Teresa Anielak elindul, hogy megtalálja az embert, aki a fia szívét kapta meg, miután agyhalottnak nyilvánították.
Két évvel fia tragikus halála után Teresa Anielak elindul, hogy megtalálja azt az embert, aki fia szívét kapta meg, miután agyhalottnak nyilvánították. Az HBO megható saját gyártású produkciója Tadeusz Król rendezésében.