Hilux - Australia
Heading to the outback, Mike and Elvis are on the hunt for Australia's favourite pick up, the HiLux. Despite its worn-out appearance from years of farm use, the boys aim to transform this high-mileage utility vehicle into the ultimate off-roading beast.