We'll Always Have Bourbon Street
Searching for answers, Damon and Stefan visit modern-day New Orleans to see if they can find anyone who remembers the events of their last visit in 1942, including one of Damon's former flames, Charlotte. Elena, Caroline and Bonnie share a girls' night.