Swiss Family Surprise
Pete heads to Michigan to help a husband surprise his wife with a Swiss Family Robinson-inspired treehouse for their anniversary! Far more advanced than its castaway motivation, the treehouse is supported with steel beams to hold tons of modern amenities.