Shaq Takes it to the Trees!
Pete heads to Georgia to build a treehouse for basketball legend Shaquille O'Neal. The result is a Prohibition-era lounge with 25-foot ceilings and extra-wide stairs to accommodate Shaq and his larger-than-life buddies.