School of Hard Knocks
Jerry gets a sleepy Tuffy out of bed, makes them breakfast, gets Tuffy cleaned up, puts on his backpack and scoots him past the ol' cat to the house next door where Winston waits greeting his students, a gaggle of mice, including Jerry.