International Fresh Faces: Fairy Pageant
Ava-Cate, 3, practices her booty smack while mom prays she doesn't do it on stage. Samantha, 7, is a perfectionist who has big expectations. Her biggest competition is the spunky Traven, 6, who wows the audience with his performances.