Sex in the City
Sydney Biddle Barrows, aka New York's "Mayflower Madam," is running a secret high-end escort service and trying to stay one step ahead of authorities. Then, Big Apple socialite Joy Silverman is stalked by a mystery man, leading to a FBI sting operation.