White Supremacist Killings
Bill, Nancy, and her eight-year-old daughter, Sarah, live a happy life in the Arkansas Ozarks. So when their bodies are pulled from the dark, murky waters of the Illinois Bayou, police are devastated by the sight of them. Who would slaughter a family?