Step Back and Watch It Burn
After last night's elimination, the raft is in a state of shock. Smelling blood in the water, Jimmy capitalizes on an opportunity to take over the raft. But a misstep puts him in the crosshairs -- and he breaks bro-code out of desperation to save himself.