Flagstaff Flirtation
Blocked by some of his wives from moving to Utah, Kody pitches Flagstaff, AZ. He takes Meri to look at land and starts to tell the kids. Mitch and Aspyn prepare for the wedding, but some younger kids have a meltdown about moving.