Hot Rods, Trucks and Miniature Bikes
Bike guru Henry Cole and ace-mechanic Sam Lovegrove are in East Sussex, looking for something to buy, restore and sell on for a handsome profit. Today they visit Chris, a dedicated collector of American Iron, whose sheds hide an array of quirky vehicles.