Can't Fight This Feeling
Dimitri plans a special surprise for Chrissy. The Merrifields reunite with Bert in Mexico, but tensions flare as things get real. The Winders discuss courting Kimberley. The Clarks question their seeking journey. The Joneses have a rough night with Alex.