The Celebrate Your Shape Show
Bethany is a new mom with a new figure. She's keen on embracing her unfamiliar curves but has no idea how to do it! Then, bride Didi wants to show off her weight loss, but it soon becomes a standoff between the sexy bride and her opinionated entourage!